نسخه جدید آفیس برای مک منتشر می‌شود

۴ رای

نسخه جدید آفیس برای مک منتشر می‌شود منبع خبر:
تاريخ:
گروه خبری: نرم افزارها

نمایندگان مایکروسافت تایید کرده‌اند که نسخه جدیدی از Office برای سیستم‌عامل OS X سال جدید عرضه خواهد شد. اولین نسخه آفیس برای مک (MAC) سال ۲۰۱۱ عرضه شد و اکنونپس از ۴ سال قرار است نسخه بعدی این نرم‌افزار برای کاربران سیستم‌عامل اپل ارایه شود.این خبر از سوی شرکت مایکروسافت و توسط نماینده این شرکت در نمایشگاه تجاری Cebit هانوور آلمان بدست آمده است که به رسانه‌ها اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۱۴ منتظر نسخه جدید آفیس برای مک و در سه‌ماهه دوم امسال منتظر خبرهای بیشتر در این خصوص باشند.
وبسایت Macworld موفق به دریافت تاییدیه‌ای از سوی مایکروسافت شده که در آن به تحت توسعه بودن این پروژه اذعان شده است. در این تاییدیه در مورد تاریخ عرضه به میان نیامده اما گفته شده است که اعضای سرویس Office ۳۶۵، این بروزرسانی را به رایگان دریافت خواهند کرد.
نماینده مایکروسافت اعلام کرد که کار بر روی پیشرفت نسخه بعدی آفیس برای مک در دست انجام است. این نماینده چنین بیان نموده که "تیم مربوطه سخت در حال کار بر روی نسخه بعدی آفیس برای مک است" اگرچه در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان‌بندی این آپدیت در دست نداریم، اما اعضای سرویس Office ۳۶۵ بدون هیچ هزینه اضافی بصورت خودکار این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.همچنین مدت زیادی است که شایعاتی در خصوص عرضه یک نسخه از Microsoft Office برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS به گوش می‌رسد. گزارشات اخیر بر تحت توسعه بودن این مجموعه برای دستگاه‌های آیپد و عرضه زودهنگام آن دلالت دارند، اما خود کمپانی هیچ‌گاه تا کنون به تایید این گزارشات اقدام نکرده است.
این در حالی است که اپل چند ماه پیش مجموعه نرم‌افزارهای اداری خود که تحت عنوان iWork شناخته می‌شوند را بطور کامل مجانی کرد تا کاربران iOS و OS X بتوانند از امکانات مشابه مجموعه نرم‌افزاری آفیس مایکروسافت بصورت رایگان در ابزارهای ساخت این شرکت استفاده نمایند.

آرياوب